Nehézség
2-6
Ajánlott létszám
60
Időtartam

KALAND SZABADULÓSZOBA - A küldetésetek kalandorok, hogy elsőként felfedezzétek és felfedjétek az ősi Kripta titkait, keresgélős, ügyességi és logikai próbatételeken keresztül!

Eddigi ismeretlen, 4500 évvel ezelőtt uralkodó egyiptomi királyné sírját fedezték fel. A sírkamra falán olvasható feliratok szerint az elhunyt, a körülbelül i.e. 2460 és 2458 között uralkodó Noferefré fáraó felesége volt. A királyné létezésén kívül a sírkamra is ismeretlen volt ... IDÁIG!
A Ti feladatotok, kedves felfedezők, hogy elsőként felfedezzétek és felfedjétek az ősi Kripta titkait.
Azért legyetek óvatosak! Egy csapda vár titeket: amint beléptek a kapun, az azonnal rátok zárul! 60 percetek van, hogy kiálljátok a próbákat és megtaláljátok a kiutat!
Ha nem sikerül, az örök fogság vár rátok...

„A Kripta” egy igazi kalandjáték, ahol a logikai részen felül, nagy hangsúlyt fektettünk a „keresgélős- gyűjtögetős” és asszociációs feladatokra, így nem csak a felnőttek, de a gyerekek is tudnak érvényesülni a játékban (6 éves kortól már ajánlott a részvétel, de 14 éves kor alatt legalább egy felnőtt felügyelet szükséges).

Szabadulószobáink közül ezen a pályánkon a legnagyobb a kijutási arány, de ettől függetlenül korántsem egyszerű a teljesítése, ugyanis területileg ez a legnagyobb szobánk! Kezdő vagy kevés rutinnal rendelkező szabadulóinknak pályáink közül érdemes ezt választania.

Az ajánlott létszám max. 6 fő a játékra, ennek oka, hogy mindenki kényelmesen elférjen a pályán és ki tudja venni a részét a feladatokból. Mivel „keresgélős” játékról van szó: „Több szem, többet lát"! Minél nagyobb a létszám, annál nagyobb a kijutási esély.

„A Kripta” teljesen nyelvfüggetlen, így magyarul nem beszélő játékosok is meg tudják oldani a feladatokat.

A játék nem ijesztő, nem célunk a félelemkeltés, csupán félhomály van a pályán.

A Kripta